På Non-stop dogwear är vi dedikerade till att utveckla högkvalitativa och funktionella produkter. Vi är dock medvetna om att brister eller fel kan uppstå på en produkt då och då. Om en produkt går sönder på grund av brister eller produktionsfel eller material kommer vi att förse dig med reservdelar, reparera produkten gratis eller erbjuda dig et ny produkt upp till två år efter inköpsdatumet. Non-stop kan fråga efter ett kvitto som visar vart och när du har köpt produkten, för att kunna behandla din reklamation
Du måste registrera ditt ärende senast två månader efter att du upptäckt varans brist eller fel. Kom ihåg att en begränsad garanti är begränsad till endast den ursprungliga köparen av produkten. Non-stop dogwear avgör om en produkt behöver repareras eller byts ut med ny produkt.
Garantin täcks inte av normalt slitage, skador orsakade av olyckor, felaktig användning, tvätt, hundtugg, eld, skarpa kanter (staket, stenar, skidor etc.) och naturlig nedbrytning av färger och material över tid.
Om produkten behöver repareras men inte täcks av garantin, erbjuder vi fortfarande reparation till ett rimligt pris på våra produkter. Många gånger kan du enkelt reparera din produkt själv genom att helt enkelt byta ut den trasiga delen med reservdelar.